tisdag 12 april 2016

Utdelning

Var ute och körde en vadning igårkväll. Förutsättningarna var sagolikt bra. Hittade snabbt två piggvarar men ingen av dom nappade. Jaha tänkte jag en sån kväll igen. Sen hittade jag ytterligare fyra varav tre stycken slukade jiggen nästan med en gång, den fjärde gav jag upp då den var rejält nedgrävd.

Hittade efter detta ännu en var och en rejäl tunga men ingen av dom nappade. Synd tungan hade man gärna landat.
Vilken fin kväll. Tänk om det varit så jämt, men då kanske det inte varit så kul?

2 kommentarer:

  1. Gött när det fungerar. Jag hade ju ett riktigt surpass sist (kan läsa mer på fiskeligans blogg).

    SvaraRadera
  2. Jag såg det. Tror det var samma kväll som jag var ute. Jag var på helt rätt plats och du var på fel den kvällen. Nästa gång är det tvärtom!

    SvaraRadera