söndag 28 maj 2017

Några nätters fiske i helgen

Har varit ute och tältat tre nätter under den långa helgen som var. Två av dessa nätter var med mina barn, det var tänkt att bli en natt men dom övertalade mig att stanna en till vilket inte var så svårt.
Det blev förutom massa småpill på betena inte ett enda napp under dessa nätter.
På det första stället jag var så verkar fisket lossnat efter jag åkt. Och på det andra var fisket bra innan jag kom. Det kan ju vara jag som fiskar dåligt med. Det spelar mig iallafall ingen roll. Det har varit så skönt att vara ute och jag ska köra rätt in i väggen i år för att ta den stora.
Jag är hemma nu, tittar på det jag kunde ha gjort om jag var hemma. Sätter på tvn åt barnen istället för att knyta på jiggar åt dom. Låser dörren. Planerar veckan, mat , lämningar och ett jobb som jag nästan glömt av att jag har. Och längtar tillbaka något så otroligt mycket.

1 kommentar:

  1. hej såg att du fiskar i kungälv! :)
    läst lite om multe-fiske och blev riktigt sugen, är det något du testat här i krokare och har du några tips?
    mvh christoffer

    SvaraRadera