tisdag 6 juni 2017

Ibland räcker ett napp

Har vart nere i rögle dammar i helgen. Fisket hade varit bra när vi kom ner så förhoppningarna var stora. Första natten rann dock iväg med bara lite småpip. Tillandra natten flyttade vi på oss men inte heller på det nya stället fick vi några napp. Som vanligt vaknade jag tidigt och var ute och tittade ut över dammen några timmar. Jag började känna mig sliten och gick in för att vila lite. Precis när john blund höll på att ta mig i sitt grepp hörde jag det ljuvliga delkimljudet. Några minuter senare låg ett nytt pb och min första över sju kilo på mattan.

3 kommentarer:

  1. Så grymt!! Stort grattis!!!

    SvaraRadera
  2. Tack mitt mål var 6 kiloplus. Det blev 7. Det blir svårt att slå😀

    SvaraRadera
  3. Härligt! Skönt när man fångar rätt fisk!

    SvaraRadera